tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

Cum sa slabesti in zona abdomenului si a picioarelor ….

Picioarele si abdomenul sunt doua dintre zonele cu probleme atunci cand vine vorba de slabit. Grasimea din aceste zone duce pe termen lung la aparitia celulitei in exces si la boli cronice.

Pentru a putea lupta eficient cu aceasta problema ai nevoie atat de o abordare din punct de vedere sportiv, cat si de una alimentara. Iata cateva sfaturi oferite de LiveStrong

Pasul 1

Calculeaza cate calorii consumi in mod normal intr-o zi, ajutandu-te de tabele gasite in carti de nutritie si pe Internet. Redu 250-400 calorii zilnic pentru a slabi in mod eficient.

Pasul 2

Consuma alimente bogate in fibre si sarace in grasimi si zahar. Evita alimentele procesate, mancarea prajita, fast-food-ul si produsele de patiserie cu faina alba. Incearca sa consumi cat mai multe legume, fructe, cereale integrale si lactate degresate.

Pasul 3

Foloseste o minge de stabilitate si incearca sa o mentii intre spatele tau si un perete. Indeparteaza usor picioarele si lasa-te in jos pana cand coapsele vor fi paralele cu solul. Repeta aceasta miscare de 10-12 ori, cate 3-4 seturi. Tine greutati in maini pentru o eficienta mai mare.

Pasul 4

Foloseste o bancuta speciala pentru a face step-up-uri. Aceasta miscare este cat se poate de simpla, paseste inainte si inapoi cu fiecare picior in parte. Fa 2-3 seturi de cate 10-12 repetari pentru fiecare picior in parte.

Pasul 5

Trebuie sa tii picioarele apropiate si in maini sa ai greutati. Inainteaza cu piciorul drept si indoaie ambii genunchi. Genunchiul drept trebuie sa ajunga la un unghi de 90 grade si cel din spate trebuie sa ajunga foarte aproape de sol. Revino in pozitia initiala si fa aceeasi miscare, de data aceasta cu piciorul stang in fata. Repeta miscarea de 10-12 ani, in cadrul a 3-4 seturi.

Pasul 6

Tine-te cu mainile de o bara de exercitii fizice si incearca sa-ti aduci genunchii la nivelul pieptului, indoindu-i. Poti purta greutati legate de glezne pentru a intensifica antrenamentul. Fa aceasta miscare de 15-20 ori.

Pasul 7

Pozitioneaza-ti calcaiele pe o minge de stabilitate pentru a face niste abdomene mai speciale. Aseaza-te pe spate si pune mainile deasupra capului, unindu-le. Indoaie-ti corpul, contractand muschii abdominali. Aceasta miscare trebuie repetata in 3-4 seturi de cate 15-20 repetari.

Pasul 8

Arde grasimi si calorii prin exercitii cardio timp de 45-60 minute, cel putin de 3 ori pe saptamaa. Poti alege orice, de la alergat, inot pana la mers pe bicicleta sau plimbari in ritm alert.

Pasul 9

Important este sa faci exercitiile speciale de abdomen si picioare in zilele in care nu faci exercitii cardio.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: