tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

Ai dureri de spate????? Cateva ponturi pentru a scapa de ele..

Statisticile arata ca 8 din 10 persoane sufera de dureri de spate intr-un anumit moment al vietii lor. Femeile, mai ales, sunt mai expuse acestui tip de suferinta.

Si asta din cauza posetelor prea grele, a sarcinilor sau a felului in care isi cara copiii in brate, conform Health.com.

Indiferent daca vrei sa te vindeci de aceste dureri suparatoare sau doar vrei sa le previi, e bine sa tii cont de cateva trucuri ce iti pot face viata mai usoara.

Brocoli si spanacul, depozite de vitamina K

Calciul este esential pentru oase sanatoase, dar un studiu japonez a scos la iveala faptul ca nu e de ajuns pentru ca spatele tau sa nu sufere. Vitamina K este, de asemenea, vitala.

Brocoli si spanacul sunt adevarate depozite de vitamina K, aceasta nefacand decat sa fixeze calciul in oase, facandu-le mai puternice. Cu cat oasele tale vor fi mai tari, cu atat intregul tau organism va fi mai rezistent si vei avea mai putine sanse sa cazi, sa te ranesti, iar spatele sa te doara.

Goleste-ti poseta si poart-o corect

Daca si tu esti o victima a modei, atunci poseta ta este, probabil, supradimensionata. Si daca tot e mare, macar sa te folosesti de acest atuu – ti-ai spus, cu siguranta. Urmarea, o poseta in care, cu putin efort, ai putea sa-ti indesi si dulaul, laolalta cu lucrurile care ti-ar ajunge sa traiesti macar o saptamana.

Sfatul expertilor: cantareste-ti bagajul de mana. Daca acesta are mai mult de 10% din greutatea corpului tau, atunci cu siguranta e prea mult. Mai renunta la o parte din lucruri, pentru ca spatele tau resimte tot acest bagaj in plus.

In plus, nu orice geanta este cea corecta. De dorit sunt cele cu toarta lunga, dispuse transversal peste partea superioara a corpului. Trage cu ochiul la postasi; nu degeaba gentile lor arata asa!

Daca poseta nu poate fi purtata astfel, avand tortile prea scurte, ai grija sa schimbi umarul pe care o tii la fiecare 20 de minute.

Dormi corect

Un pat tare, asa cum stii de la bunica ca e bun, s-ar putea sa nu fie cel potrivit pentru tine. Un studiu recent a concluzionat ca cei care dorm pe paturi mai moi au parte de mai putine dureri de spate.

Cat despre perne, nici acestea nu ar trebui sa fie prea tari. Practic, capul tau ar trebui sa fie aliniat cu coloana vertebrala. Cum sa-ti dai seama daca este intr-adevar asa: daca obisnuiesti sa dormi pe spate, barbia ar trebui sa nu-ti preseze pieptul; daca obisnuiesti sa dormi pe o parte, aceasta n-ar trebui sa ti se cuibareasca pe numar.

Tonifica-ti abdomenul

Un abdomen ferm, cu muschii lucrati, nu face decat sa preintampine durerile de spate, ajutandu-te sa previi accidentarile. Creaza-ti un obicei din a face abdomene macar de doua-trei ori pe saptamana.
Pentru un abdomen ferm, fa doua-trei seturi de cate 12 abdomene. Si nu trisa!

Ai grija la postura atunci cand lucrezi la calculator

Opt sau mai multe ore petrecute in fata calculatorului este suficient pentru ca spatele tau sa sufere. Sprijina-ti spatele de speteaza scaunului (ia-ti o perna lombara daca scaunul nu te ajuta), astfel ca speteaza scaunului sa preia o parte din greutate.

Tine ambele talpi pe podea (si nu picior peste picior). Daca locul tau de munca iti ofera posibilitatea de a schimba scaunul, macar pentru cateva minute, cu un balon, fa uz de aceasta posibilitate. E aur curat pentru spatele tau.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: