tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

Exerciţii fizice ce trebuiesc facute pentru o viaţă sexuală mai bună….

Genoflexiunile, ridicările de gantere, exerciţiile Kegelşi cele pentru abdomen cu mingea de stabilitate, ori „podul” stimulează libidoul, susţin specialiştii în sexologie

Specialiştii în sexologie susţin că există anumite exerciţii fizice care măresc libidoul sau te ajută să obţii performanţe sexuale. Experţii citaţi de site-ul „Woman’sDay” oferă câteva exemple de exerciţii benefice pentru viaţa sexuală.

1. Genoflexiunile pot mări fluxul sangvin din unele zone care stimulează libidoul, potrivit specialistului Debbie Mandel. „Acest tip de exerciţiu creşte presiunea sanguină de la nivelul organelor genitale. Acest lucru este esenţial pentru o partidă de sex reuşită”, adaugă Mandel. Pentru rezultate benefice, expertul recomandă ca atunci când facem genoflexiuni să ţinem picioarele depărtate cât distanţa dintre umeri, iar călcâiele trebuie să stea lipite de podea. „Cu cât ne lăsăm mai jos, cu atât efectul va fi mai puternic asupra organelor genitale. Când revenim la poziţia iniţială trebuie să ţinem muşchii abdominali încordaţi. Genoflexiunile se fac încet şi, ca libidoul să fie stimulat, sunt necesare până la 30 de genoflexiuni”, spune Debbie Mandel.

2. Ridicările de gantere duc la creşterea nivelului de hormoni sexuali din organism. „Cercetările medicale au arătat că o viaţă sexuală împlinită este în strânsă legătură cu nivelul testosteronului din corp, hormon sexual ce are un rol esenţial în ceea ce priveşte libidoul atât la bărbaţi cât şi la femei”, menţionează specialistul Mandel. Potrivit acestuia, ridicările de greutăţi sunt printre exerciţiile care stimuleazăcreşterea de testosteron din organism.

3. Exerciţii Kegel pot aduce beneficii semnificative vieţii sexuale dacă sunt făcute corect. Acest tip de exerciţii au rolul de a întări muşchii pelvieni. Avantajul acestor exerciţii este că pot fi făcute oriunde, fără să se observe. Mai exact, încordează muşchii pelvieni timp de aproximativ cinci secunde, relaxează-i, şi repetă. Indicat ar fi ca aceste exerciţii să fie făcute de trei ori pe zi timp de cinci minute. Exerciţiile Kegel sunt eficiente numai dacă sunt făcute cu regularitate.

4. Exerciţii pentru abdomen cu mingea de stabilitate. Potrivit experţilor, acest tip de exerciţii întăresc partea de sus a trunchiului şi inima, ceea ce este necesar în actul sexual pentru a susţine parţial greutatea partenerului. Debbie Mandel recomandă să stăm cu faţa spre podea, ne sprijinim în palme, aşezăm gambele pe minge, ţinând spatele drept. „Rostogolim uşor mingea spre piept şi înapoi, încordând muşchii abdominali. Spatele trebuie să fie drept şi şoldurile încordate. Exerciţiul se repetăde trei până la zece ori”, explică specialistul.

5. Poziţia podului este benefică pentru îmbunătăţirea fluxului sanguin din regiunea organelor genitale. Acest exerciţiu este practicat deseori în yoga, întărind muşchii mijlocului şi pe cei fesieri.

info.gandul

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: