tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

Dragii mei desertul prezentat de astazi sunt faimoasele GOGOSI PUFOASE facute in casa….

 

DRAGII MEI AM SA VA SPUN CUM FAC EU GOGOSI….DECI LE FAC NU  LE  SPUN..HIHIIHIH

Prin urmare am sa va spun reteta mea de gogosi invatata de la mama mea si am sa va arat si cateva fotografi..ce sa mai spun decat spor latreaba!

GOGOSILE MELE SUNT SIMPLE, PUFOASE SI USOR DE FACUT….

AVEM NEVOIE DE :

  • 500-600 gr de faina depinde de cat intra ( la nevoi putem adauga cateva linguri in plus)
  • 150 ml de lapte cald
  • 1 pliculet drojdie uscata
  • 100 gr zahar
  • 2 oua
  • 40 ml ulei
  •  coaja de lamaie  rasa
  • un praf de sare
  • zagar pudra pentru ornat

Ouale le batem cu zaharul,adaugam coaja de lamaie ,praful de sare ,  laptele cald si drojdia . Amestecam bine toate ingredientele.Turnam putin cate putin in faina si framantam adaugand uleiul ca la cozonac. Lasam sa cresca  40-50 de minut la loc cald,ferit de curenti de aer .

Cand a crescut , intindem o foaie din care decupam rotunduri de 6-7 cm diametru , daca aveti forma speciala pentru asta daca nu eu de obicei folosesc gura unui pahar mai potrivit, acum depinde si de fiecare, unuia poate sai placa o gogoasa mai mare altuia mai mica.Le  prajim bine in baie de ulei. Le scoatem pe o patura de servetele de bucatarie astfel ului este absorbit apoi le pudram cu zaharul pudra obisnuit sau vanilat, depinde de ceea ce avem in casa.

POFTA BUNA!

Single Post Navigation

One thought on “Dragii mei desertul prezentat de astazi sunt faimoasele GOGOSI PUFOASE facute in casa….

Lasă un răspuns

