tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

CASTANE COAPTE LA CUPTOR !

Dragii mei , eu am descoperit gustul castanelor  in Italia , nu ma gandeam ca o castana poate avea acest gust foarte delicios . Va zic , foarte buna si merge foarte bine la un pahar de vin rosu….mai ales daca afara  este frig. Deci am sa va arat cum fac eu castanele cumparate de la diferite marketuri , pentru ca la noi in tara nu prea se gasesc ,  si daca se gasesc sunt in diferite zone ale  tarii noastre.

060220131040

Asadar  dupa ce am cumparat castanele le crestam cu un cutit foarte bine ascutit , le putem cresta in 3- 4 locuri astfel nu o sa avem parte de o explozie in cuptorul nostru. Dupa ce le-am crestat bine  avem doua moduri de a le prepara.Una este sa le punem intr-un vas cu apa si sa le lasam acolo 0 ora sau doua, sau sa le asezam imediat intr-o tava de cuptor ( insa riscati sa se inegreasca foarte mult) , se poate alege si o tava din staniol.

060220131038

Daca am ales sa le tinem in apa, dupa ce le-am scos le putem aseza frumos in tava si le bagam la cuptorul preincalzit la o temperatura de 220 de grade cam 30 de min. insa in acest timp le mai intoarcem si pe sfarsit presaram sarea , fiecare dupa gust.

Daca am ales varianta in care acestea sunt puse direct in tava trebuie sa fim atenti ca din cand in cand sa le tropin dar nu foarte mult cu apa, pentru a se mai inmuia un pic coaja. Cand sunt aproape gata adaugam sarea dupa gust .

Dupa ce castanele noastre sunt gata le asezam intr-un prosopel , le lasam 5 min. sa se odihneasca si ele..si apoi le putem servi cu cea mai mare placere. Ce sa mai…sper ca va placut reteta mea de copt castane si sper sa incercati macar odata acest gust…aaaa si numai cu un pahar de vin.

060220131041

Va-m pupat si pofta mare!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

