tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

IEPURE SALBATIC LA CUPTOR- cu legume si masline

Dragii mei azi am sa arat o reteta de a prepara un mic iepure de vanat la cuptor.Cum mie imi plac foarte mult legumele iar mancarea mea sa fie vioi colorata am inventat o reteta asa pe placul si gustul meu, sper sa va placa si voua. Pentru a prepara acest fel de mancare avem nevoie bineinteles de un iepure ,iepurele fie el cumparat de la market fie vanat personal etc.important este ca  acesta  sa fie bine spalat si curata de piele si par. iepuras-2

Deci avem nevoie de urmatoarele ingrendiente:

– un iepuras

– 4-5 ardei gras sau capia colorati ( eu am avut galben, rosu, verde)

– o ceapa potrivita ( depinde cat de mult va place ceapa)

– un dovlecel

– sare

– piper boabe

– un pic de ulei de masline si/sau ulei de floarea soarelui ( fiecare ce are pe acasa)

– cimbru maruntit

– busuioc maruntit

– un praf de sare

– cateva masline

– pasta de tomate

– un catel de usturoi( cine prefera).

51ff6022c0a7a legume_002_ardei_ciuperci_morcovi 2574741424_aeaa896f2f

Mod de preparare:

Incepem prin spalarea si curatarea iepurelui, de preferat este sa fie intreg. Daca este mai mare putem sa-l punem la bain-marie cu o seara inainte.Eu nu am facut-o pentru ca fiind vanat era foarte slab, fara grasime si foarte fraged. Dupa aceea incepem prin spalarea si  taierea  legumelor.Dupa ce am terminat de taiat toate legumele luam tava pe care vrem sa o folosim, asezam patul format din legume asezam iepurele care a fost uns cu ulei de masline, punem sarea, piperul boabe, toate condimentele mai sus mentionate apoi dizolvam pasta de tomate in putina apa si varsam peste.

011020131139 011020131140 Apa trebuie sa cuprinda toate legumele.Bagam la cuptorul incins la foc tare 30 min. Ne mai uitam asa din cand in cand ca nu cumva sa sece , apoi dam la foc mai mic pana se face bine iepurele.Controlam cu o furculita daca acesta este sau nu gata.   Sper ca va placut si va urez POFTA BUNA!!!!.

 

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

