tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

bors de struguri facut in casa…..

Dragi mei, am sa va arat cum se poate face un bors de casa foarte bun si foarte usor de preparat, mai ales atunci cand nu avem cu ce sa acrim ciorbita dorita. Acest lucru l-am invatat de la mama mea.Ea este cea care mi-a spus ca astfel se acrea ciorbitele odata, mai ales in timpurile in care nu se gaseau ingrendientele necesare pentru cel cu tarate etc.Astfel  pentru a obtine borsul dorit avem nevoie de:

021120131162 021120131161

ingrendiente:

1 kg de boabe de strugure crud( eu am folosit strugurele din rodul 2 a unei vii)

un praf de sare

apa.

Mod de preparare:

Punem intr-o craticiora destul de inalta boabele bine spalate, adaugam  circa 2 l de apa peste..chiar 2,5 l. Adaugam sarea si lasam sa fiarba aprox. 30-40 min.De obicei se va vedea pentru ca boabele incep a se farma usor. Cand acestea au fiert, incepem a pasa boabele apoi a strecura zeama de grosul ce se formeaza.Eu am folosit o strecuratoare insa cine are un tifon se poate folosi si de acesta. Se lasa la racit, se poate aseza intr-o sticla apoi se conserva la frigider. Cand avem nevoie  pentru a acri o mancarica avem cu ce….merita incercat.

021120131163 021120131159

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

