tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

CARTOFI LA CUPTOR CU PESTE- un deliciu neasteptat

Dragii mei astazi am sa va dau o reteta de cartofi la cuptor pe care am diversificato un pic asa , in loc de obisnuitul pui la cuptor sau carnea de porc am folosit pestele. Stiu ca  nu suna  a normal dar eu am incercat si vreau sa va spun ca am ramas uimita cat de gustosi au iesit cartofii si pestele. Daca se poate sa avem un peste mai marisor cu atat mai bine. Deci sa trecem la treaba si sa va spun cum am procedat :

021120131166

Ingrendiente:

1 kg de cartofi

1 peste mai marisor ( sau mai multi si mai mici, fiecare ce are)

sare

piper boabe

2 frunze de dafin

rozmarin

cimbru

busuioc ( eu am un mix facut din toate aceste condimente )

bulion

un catel de usturoi

patrunjel pentru ornat

o ceapa verde ( da culoare)

apa.

021120131157 021120131158Mod de preparare:

Incepem prin a spala bine pestele apoi al imparti in mod egal.Apoi il dam cu sare si piper si il lasam un pic sa se scurga.Intre timp ne apucam de curatat cartofii, ii spalam si ii taiem in felii cat mai egale , rotund. Luam o tava , incepem sa asezam cartofii unul langa celalalt pana facem  un pat de cartofi.Asezam bucatile de peste , adaugam toate condimentele mentionate mai sus apoi turnam apa cat sa cuprinda tot. Lasam la cuptorul incins circa 45-50 min .Insa ne mai uitam din cand in cand si mai rotim tava.Cand este gata scoatem din cuptor si ornam cu patrunjel.

021120131165 021120131164POFTA BUNA!!!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

