tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

CARACATITA FIARTA cu patrunjel – POLIPO BOLLITO

Dragii mei astazi am sa va ofer o reteta usor de preparat pentru cei ce adora caracatita in bucatarie…..caracatita fiarta este un preparat usor de realizat si foarte gustos.De preferat este sa avem caracatita proaspata insa in lipsa merge si cea congelata. Prin urmare pentru realizarea acestui preparat avem nevoie de :

061220131246

INGRENDIENTE:

– o caracatita (marime potrivita)

– un praf de sare

– un praf de piper

– un pic de patrunjel verde

– ulei de masline-

– usturoi ( pentru doritori).

061220131234 061220131229 061220131227

 

 

 

 

MOD DE PREPARARE:

Avand in vedere ca eu am folosit o caracatita proaspata si nu cumparata din market  incepem prin a elimina  capul si ochii acesteia, o spalam bine si crestam tentaculele , intre timp am pus pe foc o oala cu aproximativ 2 litri de apa si un praf de sare. Cand am terminat de spalat caracatita o taiem in 3- 4 parti si o punem in oala la fiert aproximativ 20-30 min. Cand acesta prinde culoarea rosie si furculita patrunde usor inseamna ca este gata. O scoatem frumos intr-un platou cu un pic de zeama apoi adaugam peste ea ulei de masline , piper, patrunjelul verde.

061220131245

 

Va urez POFTA BUNA!!!!………

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

