tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

Prajitura cu gem -un dulce simplu si bun

Dragii mei prajitura pe care am sa va o arat astazi este una improvizata.    Nu stiam ce sa fac  dulce si am inceput sa pun asa cate ceva  din ceee ce aveam prin casa. A iesit vreau sa va spun , ba chiar nepotii mei m-au felicitat.  Haideti sa trecem la treaba si sa va spun ce va trebuie.

271120131199

Ingrediente:

– 3 oua

– 10 linguri zahar

– 10-12 linguri faina

– un plic de praf de copt ( o lingurita de amoniac stins cu otet)

– 4 linguri de gem de pere

– un praf de sare

– 50 g nuca

– 3 linguri de lapte

– 3 linguri ulei.

Mod de preparare:

271120131194 271120131195 271120131197 271120131196

Am inceput prin a bate ouale cu zaharul , apoi am adaugat  sarea , uleiul, laptele  si praful de copt, am mai batut un pic apoi am adaugat faina si in final gemul. Cand am adaugat faina nu mai folosim mixerul ci o furculita sau lingura. Aluatul trebuie sa fie bine afanat si nu foarte gros, luam o tava rotunda o ungem cu ulei si tapam cu faina , adaugam compozitia si bagam la cuptorul preincalzit aproximativ 40 – 45 min.  La urma tapam cu zahar pudra si pofta buna!

271120131198 271120131200

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

