tuttonblog

Totul pentru tine by FLORENTINA!!!

BRADUT IN BUCATARIE – un dulce in pragul sarbatorilor

Dragii mei anul acesta am avut ocazia sa experimentez un tortulet pe care de multa vreme vroiam sa il fac , insa nu am avut ocazia, pana acum. Asa ca m-am folosit de crema de mascarpone care este delicioasa , si de un cozonac simplu de la bauli( de obicei il gasim in magazinele mari , in supermerket).

291220131310

Deci sa va spun de ce avem nevoie:

– un cozonac simplu bauli

– crema mascarpone ( 4 oua, 500 g mascarpone , 6 linguri zahar, 1 lingurita coniac)

– un pic de ciocolata ( pentru a o topi)

– frunze comestibile pentru ornament

– un pahar de cafea pentru a insiropa cozonacul

– zahar vanilat.

291220131307 291220131308 291220131306

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mod de preparare:

Taiem in felii egale cozonacul, astfel incat fiecare felie sa semene cu o stea. Asezam prima felie pe platou, o insiropam si asezam crema de mascarpone, asezam urmatoarea felie de cozonac insa aceasta trebuie asezata astfel incat acesta sa formeze o stea ( neregulata), apoi continuam pana ajungem in varf. Dupa ce am terminat de umplut acest bradulet, ca pana la urma asta se formeaza, topim ciocolata si apoi o turnam in varf astfel incat acesta  sa se scurga usor pe margini. Asezam frunzulitele pe margini si ca ultima mana presaram niste zahar vanilat pe intreg bradut.

291220131312 291220131310 Sper ca va placut ideea mea si va urez pofta buna!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

